∴   Windows menü az AS/400-as programban

            

2014.04.11. 21:11

A személyes mappámat néztem át takarítás céljából, amikor a videón szereplő programra akadtam. Már el is feledkeztem róla, pedig amikor írtam, nagyon érdekesnek találtam. A program ugyanis a jól megszokott Windows-os menü fílinget adja vissza az AS-on. A menüre feltettem PC-s programokat is épp úgy, mint ahogy AS-os programok is megtalálhatók rajta. A minél egyszerűbb bemutathatóság kedvéért, a könyvtárlisták beállítását nem a programban végeztem el.

Mellékelem a forráskódokat is, itt a programé, itt pedig a képernyőé.

A bejegyzés trackback címe:

https://as400programozas.blog.hu/api/trackback/id/tr425896859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása