∴   Az AS/400 nem játék... 2. fejezet

             Még egy játék, de ígérem több nem lesz! :)

2014.03.17. 19:34

Korábban már írtam az AS/400-as játékokról. Most még egyet mutatnék be, ami Craig Rutledge programjának módosított változata. Mellékelek majd forráskódot is, mivel ez Craig oldalán nincs fent. Nem küldtem el neki, ennyi a magyarázat. A program fordításához viszont kell Craig programcsomagja, mivel pár funkciót onnan használok. A program egy klasszikus torpedó játék, amit továbbfejlesztettem. Az újdonság egy 1 karakteres "mentőcsónak", ami éppen ellenkezőleg működik, mint a többi hajó. Azaz ha eltalálja a számítógép az enyémet, akkor veszít, míg ha én az övét, akkor én veszítek. De nem is szaporítom tovább a szót, mellékelem a forráskódokat:

A program forráskódja itt található, a hozzátartozó képernyő pedig itt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://as400programozas.blog.hu/api/trackback/id/tr775866697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása